Bende panik atak ve anksiyete hastasıyım ilaç kullanıyordum hamilelikte bıraktım, 3 aydan sonra kullanırım diye düşünmüştüm ama doktorlar vermedi ya da bana ilaç veren doktor denk gelmedi, çok araştırdım hamilelikte hatta emzirme döneminde bile kullananlar var, şimdilik idare ediyorum bakalım nereye kadar gider Allahım hepimizin şifasını versin 🤲