Hanımlar 6 aylıkken kanamam oldu kasılmalarım vardı bir gün hastane de yattım çıktım 1 aydır çok şükür herşey yolunda ilerliyordu kanamam da bitmişti şuan 7 aylığım 29 haftalığım yani 2 gündür sarı akıntımın içinde önce kahverengi sonra kırmızıya döndü rengi doktoruma sordum normal dedi ama benim içim yine de hiç rahat değil aynı durumu yaşayanlar gebeliğiniz nasıl geçti erken doğum riskim olduğunu da söyledi doktorum çünkü bir tane de erken doğum öyküm var