ben yaptırdım çünkü annemde tiroid ve şeker var genetik şeyler bunlar. şekerim çıkmadı ama tiroid için ilaç kullanıyorum, hamilelikte hormonlar başka çalışıyor o yüzden yaptırıp kafayı rahatlatmak da fayda var bence. bebeğe bir zararı yok sonuçta o yönden bende sordum soruşturdum yaptırdım