havva_5 esra_18_ bu senenin yazında 5. Senemiz dolacak inşallah çocuk hep istiyoduk ama son iki buçuk yıldır biraz daha doktor kontrolleri falan uğraştık bi kere kimyasalım oldu, geçen ay aşılama yaptırmıştım ama tutmadı malesef