jlde Kızlar 1 tane oğlum var 4 buçuk yaşında şimdi de 18+5 kıza hamileyim Haziran sonuna doğum İnşallah sağlıkla ama sanki zaman geçmiyor sürekli hafta gün sayıyorum ya benim gibi olan var mı
Sumay_61 jlde benimde aynı asla zaman geçmiyor 2. Gebelıgım 24+2 ye geldim çok şükür buna da diyorum biran önce aksa zaman stres bitse korkular yok olsa.çğnkü aşırı evhamlıyım bu gebelıgımde
Baloglus jlde Bende aynıyım. Temmuzda olacak inşallah benimde doğum ama zaman geçmiyor gibi o kadar gözümde büyüyor ki anlatamam.