Cakmakdilek bende bilkent şehir hastahanesi perinatoloji takipliydim, bebeğim uzun süre yoğun bakımda kaldi, sonra rutin usg kontrollerinde doktorun bir tanesi beyin kanamasi geçirdiğini söyledi bebeğimin, diğer doktorlari aradi hemen, onlar gelip bakti usg nin bir ayarini yanliş yapmış o yüzden ilk doktor beyin kanasi var gibi görüyormuş. O an yaşadiğim korku panik anlatılmaz tabi.