Derininannisi biz de 31 haftalığız dün gittik 1890 gram maşallah ama erken gelmek gibi bi niyeti var küçük beyin nst de sancılarımız çıktı açılmamız varmış o yüzden ciğer geliştirici iğne başladık bide hap kullanıyoruz açıklık olmasın diye sürekli kalkmadan yatıyorum o yüzden 36. Haftaya kadar tutalım dedi doktorumuz ve daha kıyafetlerimiz yıkanacak ütülenecek odamız hazırlanacak ve benim kendime ait bir pijamam bile Yok yaramaz inşallah zamanında gelir 😀🙏🏻