ars1 Merhabalar 5+2 yim daha önceden düşük geçmişim oldu 5+2de yürüyüş yapıyor musunuz ya da nelere dikkat ediyorsunuz günlük hayatta. Serbest calısıyorum ancak yoğun tempolu bir iş ayakta kalabiliyorum bu konuda önerileriniz ve deneyimleriniz nelerdir
yaggmurt ars1 düşük yaptım bende bu 2. Gebeliğim düşükten dolayı riskli gebelik oldu ve 3 ay boyunca hep yatım yemek yemek için ihtiyacımı gidermek için kalktım onun dışında hep yatım o yüzden sizde dikkat edin doktorunuza ayrıntılı sorun bunu
Srp53 ars1 benim iki düşük geçmişim vardı. Üçüncü hamileliğimde 9 ay boyunca her gün yürüdüm en az 1 saat. Hiç oturmadım desem yeridir. Tabii bi riskim yoktu kendimi de iyi hissediyordum zaten yürümeyi de seven biriydim. Bi riskiniz yoksa doktorunuza danışarak devam edebilirsiniz.
krizantemmm Tüp bebek gebesiyim 14. Haftadayım yürüyüşe daha başlamadım ama biraz ayakta kalınca bel kasık ağrım oluyor o yüzden korkuyorum şuan başlamaya biraz daha geçsin öyle başlıcam