Astunazmn merhaba,
Gecen gun sadece gebelik surecinde kullanmam gereken bir igne icin rapor cikartmak icin Demet Haytaoğlu’na gittim doktorumun yönlendirmesiyle, bin pisman olarak isimi bir sekilde hallettim.
Odasina gelen hastalarina o kadar kötü davrandigina sahit oldum ki saskinlikla izledim. Odadan kovmak mi dersin, arkasindan kufur etmek mi dersin, sirasi gelen hastaya oflaya puflaya bakmasi falan. Ayni anda odaya 3 hasta aliyor zaten daha once devlet hastanesinde dogum takibi hic yapmadigim icin mi bana anormal geldi bilemiyorum tabi ama yanlislikla bile randevu alinmamasi gereken birisi bence 🙂