Kızlar 36 yaşındayım. Doktor ikili tarama gerek yok stres yaratır dedi bende tamam dedim. Fetal dna istedi. Fetal dna için kan verdik bekliyoruz.
Sizce ikili testte yaptırmam gerekiyor muydu. Siz nasıl ilerlediniz.
İkili test yerine fetal dna daha mı sağlıklı yani ?