goktug12_ Merhaba, ögretmenim 32 haftada calısır raporu aldım, 37 de ayrıldım. Ama bu rapor hiç biryere eklenmemiş. Normal mi? Mebbiste gorunmesi gerekiyor mu. Dogumdan sonrami eklenir.
ogretmenannecik goktug12_ Benim Çalışamaz aldım mebbiste ve e devlette görünüyor idarenizle görüşün isterseniz
Busraaaakkk goktug12_ Ben de memurum çalışır raporum sisteme girilmedi aktif çalışmaya devam ettiğim için, 37.haftada ya da öncesinde alınan çalışamaz raporu sisteme giriliyor sadece dedi idare
goktug12_ Busraaaakkk evet 32 de calistigim icin girilmememesi mantikli ama 37 de ayrildigm icin islenmesi gerekiyor galiba
Busraaaakkk goktug12_ Ona bizimkiler raporun bitiş tarihi zaten çalışabilir raporunda 37.haftayı gösteriyor o yüzden getirmenede de gerek yok dedi. 37den önce alınırsa eğer sisteme giriliyormus
goktug12_ Busraaaakkk hocam 37 de goturmedim, 32 dw dediginiz gibi yaziyordu. Sizinde o zaman mebbiste dogum oncesi olarak bisey yqzmiyormu