Mammmm Kızlar iyi akşamlar bugün 33 haftalık olduk bebeğin kafası 2 hafta önden gidiyomuş perinatolojiye yönlendirelim dedi doktor kilosu 2300 adetle uyumlu haftası ama kafası önden gidiyo dedi başına gelen oldu mu düzeldi mi sebepte söylemedi doktor
Elatalay Mammmm banada oyle dediler nerdeyse 3 haftaydi dun gittim 1 hafta olmis fark ve genetik doktor beyninde sivi falan gormediyse hic ustune dusme canim
hilal858_ Mammmm 38+3 te gittigimde kafası 40+2 ile uyumlu erkek bebek. Bir önceki gebeligimde de 2 hafta öndeydi vajinal doğumda zorluyor sadece öyle kötü birşey de değil yani arkadaşların dediği gibi genetiktende kaynaklı birşey☺️ yuvarlak kafalı ve tombik yanaklı oluyor😅
gvnrzz Mammmm benimkinin 4 hafta önde gidiyordu. Perinatolojiye göründüm sıkıntısı yok dedi genetik. Sadece biraz koca kafa hahahaha 37 cm di kafası, baska bişey yok sizin de öyledir bence ama içiniz rahat etmesi için gidin perinatolojiye baktırın
Ruyasekr2089 Mammmm benimde 2 hafta önden gidiyordu eşime çekmiş ben sezeryan oldum bu sebepten dolayı
hatice200 Benim de iki gebeliğimde de baş yapısı önden gitti ilki 10 gündü bu 3 hafta ileride genetik yapıdan kaynaklı diyor doktorlar
Srphll1 Benim de yarın 33 hafta oluyor :) benim bebişin de başı 2 hafta önden gidiyor doktor genetik olabilir dedi hatta kendi çocuğunu örnek verdi benim çocuğunki de 4 hafta önden gidiyordu sıkıntı olmadı dedi.
Havin49_ Mammmm benim oğlum kafası hep büyğk dediler umursamadım çünkü eşim de kafası büyük genetik yani hala bile kafa ölçümü büyük😀