Hepimizinsorunlarivar13_ İlk doğum sezeryan olduğu için bu durumları hiç yaşamadım 34 haftalık hamileyim kasıklarıma ara ara adet ağrısı gibi ağrı vuruyor geçiyor sancı mı oluyor bu ?
Es07 Hepimizinsorunlarivar13_ Yalancı sancılar olabilir cnm Gerçek sancı için haftan erken Sık sık ve çok güçlü olmalı normal sancı
melisasak35 Hepimizinsorunlarivar13_ o haftalarda benimde yalancı sancılarımok oluyodu her gece hastaneye gidiyodum geri eve geliyodum çok normal bebişin yeri kalmadıgı içinmiş ama takip et ne sıklıkla oluyor 5 dkda bir olursa veyatta 10 dkda bi git derim