Minaresad Gecen bir postta emzirme sutyeni yerine atletin daha kullanisli oldugunu soylemisti bi arkadas. Yeni dogum yapanlar ne tavsiye edersiniz? Marka olarak hangileri daha iyi? Bazilari cunki kendinden sutyenli.
Agg0207 Minaresad emzirme atletleri çok kullanışlı bence emzirme sütyenine göre pentiden almıştım ben 3 ay oldu hala kullanıyorum çok rahat evde normal atletlerde işinizi görür ama
Ozge1008 Minaresad markasını bilmiyorum miniçodan almıştım. İyi ki almışım dediğim ilk üç şeyden biri. Dışarı çıktığımda bikaç tane daha alıcam hatta
Nuraygltgn Minaresad H&M 'in emzirme atleti çok rahat, suwen'in de emzirme sutyenini tavsiye ederim hem süngerli hem de çok yumuşak kalıp gibi kalmıyor.
yesilposta Minaresad ebebekten 2tane ten rengisiparis vermiştim internetten aldim 1tanede beyaz aldim 2senedir kullaniyorum cok memnunumm
Minaresad Agg0207 kendinden sutyenli olani almayi dusunuyorum cunki bi sutyen bi atlet giymektense ikisi birinde daha iyi olur. Ama marka olarak kaliteli olanin bilmiyorum
yesilposta Asliyildirim ben ebebekten siparis verdim cok iyi cıktı 2tane ten rengi cok iyicikti. 2senedir yikayip giyyorum
Mayasey Benim henüz tecrübem yok ta, ben yazın doğum yapıcam emzirme atleti sıcakta bana pek makul gelmiyor. 😣 O yüzden emzirme sutyeni aldım 2 tane. Rahat bişeye benziyor, teli yok, kap yok. Ama göğüs ucunu belli ederse fena 🙄 Kışa doğru emzirme atleti de alabilirim ama hem izmir sıcağında hem yazın atlet zorlar beni🤭
yesilposta Mayasey emzirme atleti alın derimm, yazda olda kışta yapsan dogumdan sonra sırtına terine dikkat etmen gerekecek ve emzirirken hele loğusalıkta cok terleniyorr Ben atlet aldim cok memnun kaldım zamanla icine sütyen taktım
SelmAkqun Bende ilk cocuqumda emzirme südyeni kullanmstm qayet qüzeldi wala nasipse ikincisinde de kullanmayı düsünüorum
Minaresad Ruzgar_1405 ben aldim iki tane ama daha kullanmaya baslamadim. Atlet sadece pentide bula bildim yasadigim yerde o da cook pahali.