minaa_2356 Adetim 13 gün gecikti hiç umudum yoktu test yaptım çıktı 9. Gün gecikmeyle yapmıştım pazartesi negatif vermişti. Geç döllenme sanırım .. Çok mutluyummm cizgi var değil miiii
Rmeysa_01 minaa_2356 yarın sağlık ocağına koş benimde böyleydi kafamı karıştırdı cuma günü kan verdim p.tesiyi bekleyemedim e nabızda hamile olduğumu gördüm hayırlı olsun şimdiden😍🥰
minaa_2356 havva_5 ayyy inşallah inşallah elim ayağım titriyor kalbim yerinden çıkılacak çok bekledik. 3 gebeligim sonlandı umarım sağlıkla kucagıma alırım 🤲🏻❤🩹
minaa_2356 azra01 çokkk teşekkür ederim❤ ben bu akşam gitmeyi planliyoeum doktor corasprin vermişti hamileyken hemen iğneye başlıcaz dedi
minikayperi minaa_2356 hayırlı haberler alasın inşallah 🙏 Allahım gönlüne göre versin canım 🥹bende 3 kayıptan sonra kan sulandırıcı iğne ile oglumu doğurdum ayyyyy inşallah darısı sana olsun
16112012 minaa_2356 benimde öyle bir durumum var bat 19 Şubat gün sayıyorum inşallah olur diye hayırlısı olsun inşallah 🙏
minaa_2356 2_bebekannesi_ aslında çok yoğun şekilde göğüs ağrısı ve bel agrım vardı ama hamilelige yormadim adetim 9 gün gecikince test yaptım çıkmadı göğüslerimden süt gibi beyaz akıntı geliyordu ve yaniyordu uçları bugün 13. Gün gecikmeyle test yaptım çıktı 11 gibi kan vericem inşallah çıkar
minaa_2356 Rmeysa_01 yarın cumartesi sağlık ocağı kapalı 11 gibi gidicem kan vermeye bakalım hayirlisi
Rmeysa_01 minaa_2356 pardon ben bugün perşembe sanıyodum hamilelik bekleyip pozitif test gören biri olunca aşırı heyecanlanıyorum 😂😂
minaa_2356 purpoles beim. Normalde 14 Ocak’ta yumurtlamam lazim ama yumurtlamadi 25 ocaktan 30 ocağa kadar yoğun akintim vardı 25-27-29 Ocak’ta ilişki oldu bence o zaman tuttu bence 29 ocaktaki tuttu sanırım 9. Gün gecikmeyle yaptım negatif çıktı bugün yaptım pozitif