Ben yurt dışında yaşıyorum önceki gebeliklerimdeyde buradaydım o zamanlar başkaları vardı çok güzel sohbetler muhabbetler yapardık 24 yaşındayım 2çocuğum var 3e hamileyim 8+4 oldum ama canım çok sıkılıyo içinde çok kötü his var hiçbir hamilelik belirtim yok en son 2 hafta önce ultrasona gittim herşey iyi dedi ama ben çok kötüyüm piskolojik olarak daha önceki hamileliklerim kusma bulantı vesaire çok kötü geçerdi bundan önceki gebeliğimde ikizdi ttts sendromundan 5 aylıkken gittiler bunuda kaybedicem diye korkuyorum 😞