gksnnb Selam kızlar Regl 6 gün geçti test yaptım ıkıncı çizgi silik çıktı yaşayan var mı yazar mısınız hemen 🥹💕 bu ıkıncı gebelıgım ılkı düşük oldu
Keziban gksnnb aslında bayağı net çıkmış dilerseniz bir kadın doğum acile gidin test yaptım ama şimdi lekelenme var diye söyleyin muhakkak bakarlar
gksnnb Hemen çıktı ve görünüyor kırmızı çizgi belırgın biraz fotoğrafta çektim yenı olduğu ıcın midir acaba
gksnnb Görsel ekle diyorum eklenmıyor :(. Ve şuan kahverengi leke geldi avuç içi kadar acaba yerleşme kanaması mi çok korkuyorum
Siyahbeyaz_ gksnnb bu test artimedse asla güvenme derim benim profilimde daha net çizgiydi kanda çıkmadı. En iyisi kan ver çünkü hayal kırıklığı yaşıyorsun sonradan
bahaarkaya gksnnb progestan varsa kullanin bende de olmuştu dokturum onu kullan demiştı sonra geçmiştı
gksnnb Rumsamut Rumsamut ancak yarın gidebılırım doktorum gebelık dışında gelemeyecegını soylemıstı özel hastane ıle görüştüm
Rumsamut gksnnb Acilde illa bi doktor vardır sizin doktorunuz olmasına ya da özel hastane olmasına gerek yok sağlık sonuçta bu
gksnnb Siyahbeyaz_ artımed degıldı başka bir marka belırtılerı uyuyor bır kısmı gecikme de oldu en net kan testi tekrar vermek olacak 3 çıkmıştı beta hcg oncekı hafta
gksnnb Rumsamut kadın doğum uzmanı yok onu demek ıstıyorum acıldekı de bana bır şey yapamayabılır bu konuda