asaf_ Kızlar bişey danışmak istiyorum doğum raporu alıcam bu hafta 32 haftamdayım ama özel yada devlet fark ediyomu rapor alabilirmiyim hemen bi şart gerekiyomu alam varmı para ne zaman yatıyo bilgi sahibi olan varmı