Fatmanurkoca 3 günü embriyosu 10 gün kan testi 40 çıktı normal mi arkadaşlar sizlerin değerleri neydi yazar mısınız ☺️
sym_yc Fatmanurkoca iyi kesinlikle az değil çünkü 3 gün embiriyosu normalde 13. Gün kan testi istenir bu yüzden değerin düşük gibi geliyor bir de önemli olan iki katı olması ☺️
buse76 Fatmanurkoca benimki 5. Gün embriyosuydu 9. Gün 60 la öğrendim bugün tam 20 haftalık olduk kızımla🥹🥹darısı size inşallah
ghostty Fatmanurkoca 14. gün 600 lerdeydi 3.gün embriyosuydu. 2 gün sonra tekrar kan verin, 10. gün erken normal düşük çıkması🤗
Sumay_61 Fatmanurkoca 5.gün embriyosu 10. Günde 31 le öğrendim. Herkesin beta değeri farklıdır. Önemli olan artış Haftadan devam edıyoruz çok şükür