3kedili2bebekli dakika tutmadım ara ara regl ağrısı gibi oluyor sancı değildir diye düşünerek ama dakika tutmaya çalışayım. Karnım çok sert ve taş gibi oluyor 5-6 saattir. Ağrılarım da o zamandan beri var ama işte dediğim gibi sancı değildir diye düşündüm sadece ağrı. Emin olamadım. Hastanede uzak, acı eşiğimde yüksektir. Emin olamıyorum, yolda doğurmam inşallah 🤣