_caglacar Merhaba ben bir hafta oldu gebe olduğumu öğrendim kan verdim 378 di sonra 4 gün sonra yine verdim 2796 çıktı ama bende belirti yok ne mide bulantısı ne kusma neuyku hali hiç bişey normal mi sizce
fatmaa51 dgngr bebeğinizin hareketlerini hissediyormusunuz bebde 17+3 hiçbiset hissetmiyorum karnım filanda yok
Aleynaaaag fatmaa51 ilk gebelikse daha çok erken en erken 19 da hissediyorsun tam tekmelerini ise 22-23de hissediyorsun yani bende öyle oldu açıkçası