Merhaba herkese, sağlıklı gebelik diliyorum öncelikle. 6 haftalık hamileyim. Serviste nöbet+gündüz mesaili +80 saat fazla mesailerle çalışıyoruz. Hamileliğinizi idareye bildirdiğinizde nöbet tutmaya devam ettiniz mi? Mevzuatta gebe çalışan gece vardiyasında çalışmaya zorlanamaz ibaresi var. Sorumlum bugün 24 hafta itibariyle nöbet tutturmuyorlar dedi. Henüz hamileliğimi söylemedim. Bilgisi olan aydınlatabilir mi 😊