
Selamlar herkese. Dün ve bugün test yaptım. İkisinde de damlatır damlatmaz çıkan 2. Çizgi vardı. Bugün testi yaptıktan sonra kesin hamileyim deyip hemen kan vermeye gittik. Sonuç negatifti ve geldiğimde de test böyle olmuştu. İkinci çizgiyi saniyesinde görüp kan testi negatif olan var mı acaba?