Es07 yaa doktorum aksilik bu hafta yok normalde Salı günü sezaryen alacaktı ben istemedim normalde 39. Hafta içinde planladık
Ben yokken sancın suyun gelebilir dedi benim 30. Haftan beri doğum pozisyonunda 2. Gebelik sancılarım oluyor kasılma belime kadar vuruyor inşallah doktorum gelene kadar durur yoksa başka hiç tanımadığım insanla ameliyata gireceğim