susirulosu askkadnn eşofman altı giymeyi çok seviyor eşofman altı aldım 😂 Ondan da saç maşası istemiştim aslında ama çiçek almış 😂 Erkekler artık istediğimiz şeyi söylediğimizde bile doğru hediyeyi alamıyorlar anlamadım ben bu işi 😂
zeymoms3 askkadnn bana hem doğum günüm yaklaşıyor diye hemde 14 şunat mabında 15 aldı bende ona karnımdakini hediye ediyorum kızımız oluyor ona en güzel hediye🩷
kavalakurabiyesi askkadnn benimkide migrosa girdik çiçek alayım dedi baktım 500-700 arası o paraya 3 gün sora solacak şeye vermeyelim dedim zamanında çok aldı 😂
demirrleydi_ askkadnn ben ona sweatshirt aldım sevdiği takımın lisanslı ürünü oda bana tunik aldı bide bir takım elbise aldı doğumdan sonra kıyafetlerim olmuyor bana kıyafet alması çok makbule geçti 😂😂😂 benim asıl doğum günüme az kaldı büyük hediyeyi o zaman bekliyorum
demirrleydi_ askkadnn bana telefon yeni alındı doğum hediyesi robot süpürge aldı bakalım bu sefer ne alacak eminim yarın bir çiçekte alır gelir sürekli alıyor sağolsun ev kuru çiçek dolu 😂😂😂
damlasv askkadnn hala bir şey almadım sabah göreve gidince vicdan yapar çıkar alırım diye düşünüyorum çiçek alır gibi geliyor klasiktir
demirrleydi_ askkadnn öyle çok iyi bir telefon değil ya vivo aldı ama işimi fazlasıyla görüyor memnunum telefonumdan ben seçtim zaten bu olsun diye
nur32_ Vallahi ben kişisel ürünler aldım saçına kullanacağı ama o almayı unutmuş son aylar bide bugün telaşlandırdım doğum var şakası yaptım oda ondan unutmuş herhalde yarın alır 😅