cansusare Kızlar yarın 13+5 olacağım 2 3 gün önde gidiyordu 10 haftalarda yani öyleyse 14 flan olcak özele gidiyorm yarın cinsiyeti söyler mi 💙💙
aslans cansusare valla ben bugün gittim 11+4 idi. Doktor erkek bebek dedi. Yüzde seksen 😄 pozisyon uygunsa söyleyebilir
annekevser cansusare ben 12 de gittim cihaz kötü dedi. 14 de gittim bebek yan duruyo cinsiyet için acele etme 16 da gel o zaman bakarız dedi🫤🥲
Mrh16 cansusare bnde tam 13+5te öğrendim canım ikilide yaptircakmisin kontrole gttiginde orda kesin söylüyo çünkü doktorun görmese bile
ftmgvnn cansusare bende 12+2 de öğrendim canım erkek olduğunu ilk oğlumu da 13. Haftada öğrenmiştim söylerler muhtemelen
ruyakb Ben de salı gününe randevu aldım 13+3 oluyorum ama benim de ultrason da en son 3 gün ilerideydi bence söyler umarım gönlümüzdeki olur 🌼