Ay kızlar ben 34. Haftamdayım. İyice ağırlaştım . Ramazanda ne yapacağım hiç bilmiyorum. İftar yemeği ayrı sahurda ayrı hazırlık . Nasıl olacak hiç bilmiyorum gözüm bi korkmuyor değil. Sizde de aynı düşünceler var mı ne yapmayı düşünüyorsunuz? Keşke her gün birisi bizi yemeğe davet etse 30 gün öyle geçse 😂😂