Es07 canım günün belli ne güzel, ben sabah gittim 3 cm olmuş açıklık ama hala sancılar düzenli değil yine yatış istemedim, doktor biranda hızlanabilir sancıların dedi o zamn hemen gel gece gündüz farkwtmez dedi, bu belirsizlik yordu beni, hayırlısıyla kavuşalım artık 🥹 🩷