yanarrrr ağrılı mısınız özel değilse ☺️ ben tuvalete gittiğim de bildiğin kaşık kaşık kan geliyordu. Sonra her kustuğumda ilk 6. Hafta daha kalp atışını duymadan kanamam oldu hemen acile gittik kalp atışı var ama düşük tehliken var dedi. İğne ilaç derken kanama alanım geçti. Kağan Kocatepe diye doktor var onun kanama alanı ile ilgili videosunu izle insanın içini rahatlatıyor. Biz şuan 34+2 yiz