Kızlar ultrasona göre 6+4 çıktım kanamam oldu hemen doktora gittim progestan verdiler tekrar kanamam oldu henüz ilaç içmedim eve gelince WC girdim şimdi yemek yiyim öyle kullanacağım. Doktor bebek çok net değil kesede dedi daha önce başına gelen varsa ne olur yazsın ilk gebeliğimde hiç yaşamadım böyle bişey
Çok korkuyorum kasıklarım ağrıyor