P16 Ela, Ece, Asya, Alya, İpek, Ekin. Bunlar Nermin ile uyumlu geliyor kulağa 🤗 inşallah gönlünüzce olur 🙏 kayınvalidenizle konuşsanız nasıl olur sizi gerçekten seviyorum ama anne baba ismi koymak istemiyorum, kendi annemin de ismini koymam gibi.. benim eşim de babasının ismini istiyordu. Annesi isim konusunda asla eşinin kalbini kırma demiş😁 ben de hala baba isminde diretseydi kayınvalideme tatlı bir dille söylemeyi düşünüyordum