Tuze ben 35 yaşındayım ikili test yaptırdım sadece yaş riskim yuksek çıktı onun harici diğerleri düşük risk çıktı doktorum endişe etmememi 30tan sonra çoğu kadına yaş riski verdiğini söyledi o yüzden fetali hiç düşünmedim detaylıyı bekliyorum şuan 13+2yim sizinde mi sadece yaş riskiniz çıkmıştı acaba