rahminizde kanama alanınız varsa çok normal. içeride kalan kanı atmış dışarıya rahminiz. reglin sonu gibi düşünebilirsiniz. ben 8 haftadan 16-18 haftalara kadar kanama yaşadım ilk başta 2 günde bir mutlaka oluyordu. sabah ya da öğlen aktif kanamam oluyorsa akşamında kahverengi bordo ya da koyu renk geliyordu yine. progestan fitil, iğne ve duphaston hap ile süreci atlattım hala daha progestan fitil kullanıyorum 37 haftalığız doğuma kadar da devam edeceğim 🥲