gulten_1 çooookkk geçmis olsun ben de 2 sene önce kürtaj olmuştum bebeğim hiç büyümedi ve canlanma olmamıştı kesesinde de kanamalar başlayınca kürtaj olmuştum çok zor bir süreç ama geçiyor inan, unutmuyor insan aklının hep bir köşesinde kalıyor ama üzülmüyorum artık olması gereken buymuş yaşamam gerekiyormuş deyip geçiyorum inşallah geçecek❤️🩹