Arkadaşlar selam, size bir sorum var, benim kaybettiğim bebeğim de erkekti, şuanda da hamileyim ve cinsiyeti erkek. Kaybettiğim çocuğumun adı belliydi ve eşim şimdi ki çocuğa da aynı ismi koymak istiyor, ben o ismi çok seviyorum ama kararsızım. Siz olsanız ne yapardınız?