nisancoco_ Son adet tarihine göre 7+2 haftalıkken bugün doktora gittim. Vajinal ultrason yapılmasına rağmen kalp atışı duyulmadı. Geç döllenme olabilir biraz beklemek istiyorum dedi doktor. Pazartesi tekrar gideceğim o zaman konuşuruz dedi. Kan tahlili vs verdim. Benim gibi olup sonradan kalp atışı duyan oldu mu. O kadar üzüldüm ki. Birkaç saattir kendi kendimi yedim bitirdim.
mucize_bebek2 nisancoco_ korkutmak istemem ama benimde 7+1 bebek göründü kalp atışı görünmedi bi hafta bekledim 8. Haftada belki kalbi atar diye ama olmadı yatışım yapıldı kürtaj olacağım bugün
Birdbox nisancoco_ canım zaten şu an kritik bir haftadasın Ben de 5+2 de doktora gitti mi sadece kese oluşmuştu Doktor bana bilerek sekizinci haftada gelmemi söyledi ve gittiğime çok şükür kalp atışını duydum hatta şu an 14 haftalık olduk, zaten doktorda beklemeni söylemiş Her gebelik birbirinden çok farklı emin ol benim de daha önce düşüklerim var yaşadığım sıkıntılara dayanarak sana ancak her gebeliğin birbirinden çok farklı olduğunu her hamilelik sürecinin herkesinki ile aynı olmaması gerektiğini söyleyebilirim
rainbowdash nisancoco_ stres yapmamaya çalış canım inşallah gel döllenmedir o yüzden duyulmamıştır haberdar et
beyzaasenaa nisancoco_ Ben 5 haftalıkken keseyi gördüm 8 haftadan önce doktorum kalp atışını asla dinletmedi tedirgin olmamam için İnşallah pazartesi günü duyarsın umarım geç döllenmedir dualarım seninle haber ver bize de 🌸🤲🏻
nisancoco_ Birdbox çok şükür sizin adınıza sevindim. Ben de pazartesiyi bekleyeceğim. Öğleden beri her iki ihtimale de kendimi çok hazırlamaya çalışıyorum. Hakkımızda hayırlısı olsun.
nisancoco_ rainbowdash inşallah canım. Beta vs iyi yüksek pıhtılaşma normal ama progesteron biraz düşük çıkmış. Pazartesi netleşecek inşallah
nisancoco_ rainbowdash beyzaasenaa Kızlar bugün de gittim yine kalp atışı duyulmadı. Detaylı ultrasona girdim fetal bozulmalar başlamış bile dedi bir diğer doktor. Yarın kürtaj oluyorum.
nisancoco_ beyzaasenaa inşallah canım çook teşekkür ederim. Sanırım çok kritik bir haftaya denk geldi benimkisi. İnşallah geç döllenmedir haber ederim 🌸
rainbowdash nisancoco_ hakkında hayırlsı olsun canım demek ki sağlıksız bir gebelik oluşmuş 🥺 rabbim en güzelini nasip etsin sana en yakın zamanda
beyzaasenaa nisancoco_ her şerde bir hayır vardır rabbim en kısa zamanda seni sağlıklı bebişle mükafatlandırsın. Çok geçmiş olsun kuzum nasılsın şimdi?
meri_1 Merhaba bana da bebek var dedi kalp atışı var dedi vajinal ultrason ile bakıldı kesede göründü çok küçük dedi 2 hafta sonra gel bakalım dinleteyim sana dedi , ben emin olmak için sordum bebek var demi hocam kalp atışı gördünüz demi dedim evet dedi
nisancoco_ beyzaasenaa kesinlikle öylee. Amiin. Teşekkür ederim güzel duaların için. Çok şükür iyiyim. İşlemden sonra 1 2 saat ağrım oldu sadece