remse46 Gun embriyosu transferin 3.gununde test yaptim negatif ne zaman yapmak mantikli en erken ne zaman ogrenmistiniz kizlar- cift embriyo transferi bu arada
mom28_ remse46 hayırlı olsun inşallah sağlıkla tutunur 3.gün çok çok erken henüz en azından 7-8.günü bekleyin daha tutunma bile yeni oluyodur kana idrara hemen geçmez
Aaayseeert remse46 ben kan testi verdim 10. Günde öyle öğrendim siz çok çok erken yapmışsınız bebeğin tutunmasını bırak daha yer bulma aşamasındadır
3kedili2bebekli remse46 çift embriyo 7. Günde negatif gördüm 10. Gün test gunumdu o gün 730 değerle pozitif gördüm yani test gününüzü bekleyin boşuna kendinizi strese sokmayın
krizantemmm remse46 5. Günden sonra ben oğlumda 8. Gün şimdi ki gebeliğimde 5. Gün silik çizgi gördüm
lol Neden bu kadar erken yapıp kendini üzüyorsun ki canım En erken 7 8 gün olunca öğrenirsin bn iki kere yaptırdm ilkini 9.günde 2.yi 7. Günde öğrendim
remse46 lol zaman gecmiyor kendimi yiyorum :( İdrar testiyle mi ogrendin oncesinde test yapmis miydin
lol remse46 çok haklısın ama 3 gün çok çok erken kaset testle öğrendim ben 2 gün sonra tekrarladım ondada çift çizgi olunca kan vermiştim şuan 26 haftalığım hemde ikiz canım rabbim sanada nasip etsin inşallah
Aaayseeert remse46 ben totem yaptım canım kendimce dedim ki o güne kadar sabredemeyip test yaparsam olumsuz olacak ama doktorun dediği gün yaparsam olumlu olacak dedim kendimi böyle durdurdum
mom28_ remse46 ilk denemen oldugu için sabırsızsın inşallah tekte tutar rabbim aratmasın daha fazla heyecanını anlıyorum o zaman hergün bir test yap sabretmek stres ediyorsa 6 7 8 günde az cok belli olue diyolar
MrsKr remse46 düşünmek stres seviyesini artırıyo ama doktorum bana ilk bir hafta çok sakin olmamı tavsiye etmişti başka şeylere odaklanıp transferi vs düşünmeyin 🥰