Bugün geldim Dr dan adete göre 28 Aralık 7+1 ama ne kalp ne bebek göremedik birşey demedi Dr bir hafta sonra yine gel dedi bir hafta önce gittimde de 5+2 yazıyordu ultrasyon kağıdında.. moralim bozuk boş olursa temizliycez dedi … Alttan bakabilirim dedi hazır hisstmedim kendimi çatala dedim bir hafta sonra geldimde bakarsiniz dedim olmazzaa