aysnrynk 12+5im. Göğüs uçlarında özelikle kaşıntı çok. Artık ufak ufak soyulmaya da başladılar gibi. Siz neler yaptınız?
Halidemat aysnrynk Sürekli nemlendirici krem sürün geçiyor rahatlıyor. Benimde çok oluyordu. 8 aylık oldum göğüs altım çatladı lansinoh krem sürüyorum ucuna çok güzel yumuşatıyor çok memnunum
Ipekokanliya aysnrynk bende de ayninsorun var bebek yağı al her duştan sonra sür kaşıntı falan kalmaz
[silindi] [bilinmeyen] gögüs ucu kremini 37 haftadan sonra kullanımı uygun. Çünkü göğüs ucuna sürülen herhangi bir krem rahmi uyarıyot ve erken doğuma sebep veriyor internette bi araştırma yap istersen canım