merhabalar 2 yıldır evliyim, korunmasız ilişkiye rağmen düzenli gebelik oluşmuyor, 1,5 yıl önce 6 haftalık düşük yaşadım kürtajsız, 3 ay önce ve bu ay kimyasal gebelik yaşadım beta hep yavaş artıp düştü, bugün adet oldum , rahim filmi HSG çekildi, tüpler açık denildi ama bir yerde daralma olabileceği söylendi ve rahmim kalp şeklindeymiş , bir doktor histeroskopi/laparoskopi önerdi, başka bir doktor gerek olmayabilir dedi, hormonlar normal sperm testi normal yani gebelik oluşuyor ama devam etmiyor
size sorum benim gibi bu kadar şey yaşayıp sağlıklı gebelik yaşayan var mı ne yapmam lazım tüp bebek mi düşünmeliyim bekleyeyim mi 🙏🏼