minikimd Bumah daha iyi olur benim bebeğim de sürekli kaka yapar gün içinde dün doktoruma sordum önemli bir durum değil ama kıvamı rengi onlar önemli dedi
Bumah birdirbir1 ay Allah korusun alerjide zor kiziniz kac aylikti ciktginda sadece meme emiyo genede alerji olur mu ki
Bumah bsrbrkysr184_ birdirbir1 biftekziyagil minikimd 3kedili2bebekli ikinciyesekeranne QueenBahar_ kizlar onsutu fazla aldigi icn öyle olmus cidden korkmustum alerji falan mi diye normalde bi sag bi sol diye gidiyodum hep ama demek ki yablis gogsumu vermisim
biftekziyagil Bumah ön süt fazla alınca oluyor. Yani sütün önce su gibi olan kısmı geliyor ya sonra yağlı kısmı geliyor. Ön süt denilen su gibi kısmını fazla emince yeşil renkli oluyor. Hiç endişe etmeyin. Benim kızımın da öyle oluyordu.
bsrbrkysr184_ Bumah benim bildiğim alerji sizin yediğiniz bişeyden dolayı olmuş olabilir ne yemiştiniz mesela baharatlı yada yağlı fln onlara tepki olabilir yada isal gibiyse sütün kaliteli kısmı almamış olabilir sadece ön süt çok içmiş olabilir 🤗
Bumah minikimd ay bin tane sey dusundum valla 😀 olumsuz seyler hep geldi aklima Allah evlatlarimiza bize bagislasin🙏
papatyakokulugece Bumah sancı olabilir yada yediğin bişey dokunmuştur soğuk şeyler yediysen onda da olabiliyor
Bumah papatyakokulugece yok kiz on sutu fazla icmis korkudan goturdum cocugu cunku cok farkli bi kakaydi
papatyakokulugece Bumah maşallah normalin bi tık üstü bacım ve bu iyi birşey aslında 🤣 benim çocuğumu gören yedi aylık sanıyor
Bumah papatyakokulugece bizim ev sahibi her gun bana bu cocuk zayif diyoda gelene gidene soruyom bende 😀😀 kari piskolojimi bozdu