Evet evet benim ikinci gebeliğim 12 den beri hissediyorum bende. Erkek bekliyorum. Sanki böyle içimde bir kayma harkeeti hissediyorum.
15 haftayım şuan. Dünden beri hissetmiyordum. Sabah sağlık ocağında gittim kalp atışı dinledim rahatladım.
Evet bir tekme değil net bir hareket değil ama hissediyorum