meltemtrlk 4. Ayına gelene kadar hep 10 gün gerideydi 4. Ayda hastaneye yatışım oldu şüphe olduğu için o hafta annem gelip bende kaldı o kadar çok şey yapıp yedirdi ki bebeğe yarayacak 1 hafta sonraki kontrolünde 13 haftalıkken 14haftalık bebek ebatındaydı yani anladık ki her şey beslenmeymiş sabah erken kakıp kahvaltı yapıp öğünleri düzenli yemek gerekiyor birde faydasını çok gördüğüm hala devam ettiğim yiyecekler keçi bulabilirseniz keçi eski kaşarı yoksa inek eski kaşarı , kefir , kırmızı et , ceviz-fındık , kuru incir-kayısı, yumurta , ( her öğün azda olsa bir porsiyon et olursa çok hızlı toparlanıyor )