selma128 bende gebelik boyunca Oray gittim, gebe okuluna da katıldım, burada da hep iyi yorumlarda vardı kötü yorumlarda hepsini okudum fikir edindim falan ve orayı düşünüyordum, 1 hafta önce evde suyum geldi aşırı da geldi sızıntı şeklinde değildi bekledim duşumu aldım falan hastaneye acile gittik, gece 11 gibi sıra alıp önce nst ve ultrason baktılar daha sancılar çıkmamıştı alttan muayenede açıklık yoktu bana 2 saat yürüyüş yap gel dediler şu an doğumhanede yer yok yatış yapmayız diye, ben o sırada yürüyüşe başladım neyse dedikleri saatte tekrar gittim nst baktılar sancılar çıkmaya başladı ama yer yok diye yatış yapamadım ve sabaha anca yer olur dediler sen yürümeye devam et dediler 3-4 saat sonra tekrar gel dediler, yine aynı şekilde bütün gece yürüyüş yaptım ve o sırada artık sancılar 3dakika da bir gelmeye başladı, benden daha acil olanlar neredeyse acil yerde doğum yapanlar oldu dediler yer olmadığı için en son sabah oldu, su gelişinin üzerinden bayağı saat geçtiği için enfeksiyona karşı antibiyotik başladılar, doktor daha burada beklersen çok beklersin yer yok hiç ebeler de gidebiliyorsan başka yere git dediler bende imza verip çıktım hastaneden çıktığımdan saat 11di yani yaklaşık 12 saat yer bekledim doğumhane için, giderken de eve gitme bir an önce doğurmaya bak enfeksiyon riskin var dediler dalga geçer gibi, o süreçte çok strest oldum bebeğin suyu azaldı ve normal doğum olmadı, kısacası bende iyi geçer umuduyla gittim ama rezalet oldu o yüzden tavsiye etmem