bbberil bence mecbur kalmadıkça lavman yapmayın haftanız da erkenmiş, ben ilk zamanlar yapınca korkudan sütüm gelmişti 17. haftaydı galiba. Magnezyum calsine diye bi ilaç var toz halinde bana o iyi gelmişti. Duphalac, osmolog bana mısın demedi doktor da rahatlayınca bırak vücudun alışmasın dedi. Bir de kabızlık süresi uzayınca üç kısımda olan dışkı aşırı sertleşiyor eğer o kısmı çıkarmazsanız tuşe yaparak ilaçlarında etkisi olmuyor ben eldiven takıp kuşak çöpüyle çıkardım berbat bi şey ama sonrasında çıkabildim tuvalete. Sonrasında da her gün yeşil elma, kefir, bol su tüketmeye çalıştım özellikle aç karnına kivi, yeşil elma yerseniz faydası oluyor