SydYsf Selam arkadaslarrrr.... evet bende bugün dogum hikayemi sizlerle paylasmak istiyorum... Hic beklenmedik bi anda geldi bizim minik prenses... Sali günü 12.03.19 da kontrolumuz var nst yapildi sanci vs gozukmedi bi hafta sonraya tekrar bi kontrol verdi doktorum... derken 1 saat sonra adet sancisi yasamaya basladim kasiklarimda bi agri vardi ama bu dogum sancisi olamazdi ... aksama kdr sürdü bu görümcem aradi aksam uzeri ve dakika tutalim bi belkide dogum sancisidir dedi ve gercektende 5 dk da bir geliyodu ben ama hala inanamiiyorum nyse dedim beklicez fln o sirada tuvalete gittim ve ne gorim kanli nisan dedikleri sey gelmis... hastaneyi aradim ve 1 saat icinde gelebilicegimi soyledim esim calisiyodu o yuzden hemen abimi aradim 1 saat sonra hastaneye gittigimizde sancilar 2 dk da bire dusmustu... ilk dogumum haliyle korkuyorum ebe cati muaynesi yapti ve gercekten hic acimiyo onuda belirteyim 4 cm aciklik varmis iyi gidiosun dedi sancilarimi hep yuruyerek cektim comeldim arada ve 2 saat icinde tekrar kontrol edildi 8 cm cikmisti bu arada epidural aldim ve gercekten prenses dogum dedikleri cins den :) sancinin s sini hissetmiyosunuz 6:45 de kizim geldi dogumdan hemen snra dusumu aldim yurudum gezindim eh normal olarak agrin oluyo olmuyo desem yalan soylemis olurum ama o sancilari cektikden sonra hersey hafif geliyo insana :) Korkmayin sadece dua edin ben dogurduysam ki dogum bittikden sonra eesime dondum ve dedimki ben boyle 10 tame cocuk dogururum :) beni cok korkutmuslar dogumdan korkulucak bisey yok dedim :) biraz uzun oldu hakkinizi helal edin arkadaslar 😘😘 rabbim yar ve yardimciniz olsunnnnnn
Seymahakan SydYsf canım gözünaydın Rabbim bizede böyle güzel dogumlar nasip eder insallah bişey sorucam ben epdural aldın spinal gbi mide bulantısı tansiyon düşmesi falan yapıyomuymus acaba bas agrısı falan.