Merhaba. 33+6 haftalık hamileyim. Enfeksiyon gördü doktor. Fitil verdi 7 günlük kullandım ama geçmedi. Rahmimde de ağrı var bacaklarımı hafif açınca ve yürüyünce ağrı oluyor normal mi.
Bugün idrar verdim hala enfeksiyon görünüyor. Ne yapacağım bilmiyorum