kbraa_nurr saime_ merhaba geçmiş olsun refaketçi gerekli miydi yanınızda biri oldu mu bende yarın olacağım anestezili
Silakgok_12 saime_ rahat geçti ama bende parça kalmıştı bi hafta sonra başka bi hastanede tekrar kürtaj olmak zorunda kalmıştım