hilalflzbas Merhaba kızlar İlk gebelikte boş gebelik oldu kürtaj olmak zorunda kaldım 2 ay sonrasında tekrar bu sefer kendimiz denedik şu an 5.haftada kese göründü düzgün sizce tekrar boş olur mu yaşayan var mıdır ?
aselimdurum hilalflzbas 1 sene önce Şubat ayında boş gebelikten kürtaj olmuştum şuan çok şükür 13+2lik hamileyim sağlıklı bir şekilde ilerliyor inşallah hep böyle ilerler hiç tedirgin olma üst üste boş olma ihtimali çok düşük demişti doktorum
Kubragocer aysinnam Ocak ayında boş gebelikten düşük yaptım Kasım ayında tekrar hamile kaldım neredeyse 1 seneye yakın zaman sonra oldu ama 18 haftaya geldim gayet sağlıklı
hilalflzbas aysinnam Ben aralık ayında kürtaj oldum Ocak ayında tam yumurtlama zamanında denedik direkt oldu açıkçası hemen denemek istemiyordum ama zaman koyarsam olmaz diye korktum bir de denemek istedim nasip oldu şuan 7 haftalık