“Süt korur” mevzusu bu toprakların en büyük saçmalığı😂 hatta öyle bir saçmalık ki sanki insanlar hemen 2.yi doğursun diye özellikle yutturulmuş gibi 😅 Süt korumaz. Doğum yaptıktan sonra ilk regl ile bile hamile kalınır. Zaten regl olmak demek, yumurtlama döngüsünün çalışmaya başlaması demek. O sebeple hamile kalmak istemiyorsanız, korunmanız lazım. Geri çekilme de bir korunma yöntemi değildir bu arada.